مدیرگروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از کشف ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در طرح سلامت رمضان در آبادان خبر داد.

کشف مواد غذایی فاسد در آبادانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛جعفر ربیحاوی مدیرگروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از هزار و ۲۰۰ واحد صنفی حساس در طرح سلامت رمضان مورد پایش و بازرسی فنی قرار گرفتند، گفت: به همت کارشناسان بهداشت محیط بیش از ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی شامل مواد پروتئینی، لبنیات، کنسرو، کمپوت و غیره که تاریخ مصرف آنان گذشته و غیرقابل مصرف بودند از چرخه توزیع خارج شد.

وی با اشاره به معرفی متخلفان به مراجع قضایی افزود: در طول اجرای طرح سلامت رمضان تاکنون۵۰ مورد اخطار بحرانی و غیر بحرانی صادر و ۳ واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شدند.

مدیرگروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در نیمه نخست ماه رمضان بیش از ۶۴۴ مورد عوامل کیفی در مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی با تجهیزات پرتابل مورد سنجش قرار گرفت.

ربیحاوی افزود: از مصرف کنندگان می خواهیم تا هنگام تهیه موادغذایی به اطلاعات درج شده بر روی کالا دقت کرده و موارد مشکوک را به سامانه ۱۹۰ معرفی کنند.

انتهای پیام/ د

کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.