مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: درحال حاضر ۶ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی ملی فاقد سند مالکیت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ علیرضا مصطفی زاده مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با بیان اینکه ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی برای سند مالکیت این میزان زمین تصمیم گیری کند، اظهار کرد: انتظار می‌رود ثبت اسناد، هرچه سریعتر سند مالکیت این زمین‌ها را به نام راه و شهرسازی استان صادر کند.
وی افزود: همچنین تاکنون ۴۰۵ هکتار از اراضی ملی دارای سند مالکیت از سوی منابع طبیعی به راه و شهرسازی خراسان شمالی منتقل نشده است.
مصطفی زاده اظهار کرد: در محدوده شهر بجنورد هیچ کاربری اداری در اختیار راه و شهرسازی استان برای واگذاری به دستگاه‌های دولتی وجود ندارد.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: هرگونه واگذاری اراضی برابر بخشنامه تفویض اختیار و دستورالعمل‌های واصله منوط و مشروط به داشتن سند مالکیت به نام سازمان ملی زمین و مسکن است.
مصطفی زاده گفت: برابر تذکرات سازمان ملی زمین و مسکن، واگذاری و انعقاد قرارداد خارج از اختیارات تفویضی و عقد قرارداد غیر از فرم‌های مصوب و ابلاغی سازمان مذکور فاقد اعتبار و وجاهت قانونی است که در صورت وجود هرگونه تخلف، اعضای هیات نمایندگی به دادگاه و هیات تخلفات اداری معرفی خواهند شد.
انتهای پیام/آ


مشخص نشدن سند مالکیت بیش از ۶ هزار هکتار از اراضی ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.