صد‌ها نفر از ساکنان تل آویو در اعتراض به فساد مالی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یدیعوت آحارانوت، صدها نفر از مردم تل آویو شب گذشته (شنبه) در اعتراض به فساد «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در میدان هابیما در مرکز تل آویو تظاهرات کردند.

گروهی دیگر از تظاهرکنندگان هم در «پتخ تیکوا» در تل آویو در اعتراض به آنچه که سرعت پایین تحقیقات دادستان کل این رژیم برای بررسی پرونده فساد مالی بنیامین نتانیاهو خواندند، تظاهرات کردند.

پیش از این هم چندین تظاهرات گسترده در اعتراض به فساد مالی بنیامین نتانیاهو برگزار شده بود و معترضان خواستار استعفای او از قدرت شدند.

تظاهرات صد‌ها نفری در تل آویو در اعتراض به فساد مالی نتانیاهو

نتانیاهو در حال حاضر متهم به مشارکت در 4 پرونده فساد است. پرونده 1000 مربوط به دریافت پول و هدایای گران‌قیمت از تجار ثروتمند است. پرونده 2000 درباره تلاش وی برای ایجاد توافق محرمانه با یک روزنامه صهیونیستی برای نشان دادن چهره سیاسی بهتری از خود در سال 2014 است. پرونده 3000 در ارتباط با فساد مالی بنیامین نتانیاهو در قرارداد معامله زیردریایی های اسرائیلی است و پرونده 4000 -که گفته می شود خطرناکترین پرونده علیه نتانیاهوست- درباره تسهیلات مالی است که نتانیاهو به مالک شرکت «بزک» در مقابل حمایت رسانه ای پایگاه خبری «والا» از او و خانواده اش ارائه کرده است.

این درحالی است که بنیامین نتانیاهو این اتهامات را نپذیرفته است. سارا نتانیاهو، همسر بنیامین نتانیاهو هم پیشتر به استفاده از بودجه برای هزینه های شخصی متهم شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار