مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از برپایی 40 پایگاه ثبت حامی در سراسر استان برای ثبت‌نام نیکوکاران در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین در روز شهادت مولای متقیان علی (ع) خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا شیران، بابیان اینکه در لیالی باعظمت قدر پایگاه‌های جذب حامی این نهاد در مراکز مذهبی پر تردد برپا می‌شود، گفت: این نهاد در تمام توان خود را برای استفاده از ظرفیت‌های لیالی قدر به خدمت می‌گیرد و پایگاه‌های جذب حامی این نهاد در این شب‌ها تا سحرگاه آماده ثبت حامیان گران‌قدر اصفهانی هستند.

وی بابیان اینکه در روز 21 ماه رمضان و مصادف با شهادت مولی‌الموحدین علی (ع) در تمام ادارات این نهاد در سطح استان پایگاه‌های جذب حامی برپا می‌شود، گفت: 40 پایگاه در این روز آماده ثبت‌نام حامیان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان تأکید کرد: در شهر اصفهان پایگاه مرکزی این نهاد در محل مسجد نورباران واقع در خیابان بزرگمهر، چهارراه نورباران بر پا می‌شود و یک پایگاه ویژه در محل اداره کل کمیته امداد واقع در خیابان فردوسی، ابتدای خیابان منوچهری تشکیل می‌گردد.

شیران با اشاره به اینکه بیش از 10 هزار نفر از فرزندان نیازمند غیر یتیم کماکان حامی ندارند، گفت: ان شا الله در پایان ماه مبارک رمضان حمایت مردم نیکوکار از این فرزندان در قالب طرح فرزندان محسنین را شاهد باشیم.

وی همچنین گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های این نهاد با مراجعه به تارنمای اینترنتی http://mohsenin.ir و یا استفاده از تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷، کمیته امداد را در ایجاد بستری امن برای فرزندان نیازمند یاری کنند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار