سرپرست مدیریت امور تعاون،کارورفاه اجتماعی استان زنجان از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت در قالب طرح روستا تعاون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ پاک منش سرپرست مدیریت امور تعاون،کارورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در راستای حمایت از پرداخت تسهیلات تعاونی روستایی با سود 6 درصدتولید و سیاست های اقتصاد مقاومتی طرح روستا تعاون از اول سال 96 شروع شده و در سال 97 ادامه پیدا خواهد کرد.
وی اعتبارات اشتغال روستایی را 285 میلیارد تومان با سود تسهیلات شش درصد اعلام کرد واظهار کرد : ارائه تسهیلات ارزان قیمت بیشتر به طرح های اشتغال زایی روستایی تعاونی ها پرداخت می شود.
این مقام مسئول همچنین در مورد ثبت نام تعاونی ها گفت: از137 شرکت ثبت نام کننده در سامانه درخواست تسهیلات تعداد 23 شرکت تعاونی به بانکهای عامل معرفی شده اند و ما بقی در دست بررسی و تکمیل مدارک هستند.
سرپرست مدیریت امورتعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به این که درسال 96 با راه اندازی 101 تعاونی، برای یک هزار و 363 نفر اشتغالزایی شده است خاطر نشان کرد: با راه اندازی و تشکیل تعاونی های جدید درسال 97 توسعه و اشتغال روستاها سرعت بیشتری خواهدگرفت .
وی در ادامه به اهمیت توسعه اقتصاد روستاها در قالب تعاونی ها اشاره کرد وگفت: با سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی، گردشگری و بوم گردی می تواند منشا تحول در اقتصاد روستاهای استان زنجان باشد .


انتهای پیام / ک


پرداخت تسهیلات تعاونی روستایی با سود 6 درصد

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.