مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسافری گفت: نرخ بلیت اتوبوس همزمان با اعتراض کامیونداران از ابتدای خرداد 20 درصد افزایش یافته است.

افزایش 20 درصدی نرخ بلیت اتوبوس از اول خرداد اجرا شد/ تأمین ناوگان اتوبوسرانی برای تعطیلاتعامری مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسافری در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با  اشاره به تمهیدات لازم برای تأمین ناوگان اتوبوسرانی جهت جابه‌جایی مسافران در شب‌های قدر،گفت:  برای تعطیلات پیش رو 16 هزار و 500 دستگاه  اتوبوس، 46 هزار دستگاه سواری و 45 هزار مینی‌بوس در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه میانگین سن ناوگان اتوبوسرانی به 13 سال رسیده و بسیاری از آنها فرسوده شده است، گفت:  سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای  نوسازی این ناوگان‌ها را باید در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

عامری با بیان اینکه نرخ بلیت اتوبوس از سال 95 افزایش نیافته است، گفت: با اعتراضاتی که کامیونداران داشتند نرخ بلیت اتوبوس 20 درصد افزایش یافته است.

عامری با تأکید بر اینکه افزایش نرخ بلیت در تمام مسیرها صورت گرفته است، اذعان داشت: نرخ جابه‌جایی مسافر با توجه به مسافت در برخی مسیرها 20درصد و در برخی دیگر 10 تا 15 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
معترض
۱۱:۵۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۷
من 13 خرداد که از ترمینال جنوب بلیط گرفتم 41 درصد افزایش داده بودند!!!! اعتراض کردم گفتن همینه که هست!!!
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۱۷:۱۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
چرا کرایه ها افزایش یافت؟؟/
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۱۷:۱۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
قیمت ها افزایش یافت باید بیشتر نظارت شود
آخرین اخبار