آیت‌الله سید محمد شاهچراغی گفت: ۱۵ خرداد نقطه عطف آغاز پیروزی انقلاب اسلامی است و در این روز نیز باید تاریخ انقلاب به شیوه درست برای مردم بازگو شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در آستانه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در جمع اعضای قرارگاه شهید فهمیده سپاه استان سمنان گفت: ۱۵ خرداد نقطه عطف آغاز پیروزی انقلاب اسلامی است و در این روز نیز باید تاریخ انقلاب به شیوه درست برای مردم بازگو شود.

وی افزود: باید راه امام و شهدا تا زمان انقلاب مهدی موعود (عج) ادامه‌دار باشد که لازمه آن ارائه خدمات مناسب دولتمردان به مردم است چراکه اگر آن‌ها فراموش شوند آرمان‌های نظام دستخوش حوادث مختلفی خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد: دشمن با پیروزی انقلاب موقعیت خود را در خطر می‌بیند و می‌کوشد تا مانع ترویج اندیشه‌های امام در سطح جهان شود لذا تبیین راه امام راحل و آرمان های انقلاب در شرایط کنونی ضروری است.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی گفت: فلسفه شب‌های قدر مبارزه با نفس و توبه به درگاه خداوند محسوب می‌شود لذا در این شب‌های بافضیلت که قرآن در آن نازل‌شده است باید با درس گرفتن از زندگی حضرت علی علیه‌السلام قناعت و دستگیری از نیازمندان و پرهیز از گناهان را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

وی اظهار داشت: در ایام 15 خرداد باید بیش از هر زمان دیگری گفتار و رفتار امام راحل در جامعه مطرح شود چراکه نسل جدید از شخصیت درونی ایشان ناآگاه بوده و ممکن است دچار تبلیغات مسموم دشمنان شوند.

انتهای پیام / ق

حضور گسترده در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)ادای دین به ایشان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار