یک رسانه دست چندم اصلاح‌طلب، اولین رسانه‌ای بود که شایعه انتساب اقدام غیراخلاقی در یکی از مدارس تهران به خانواده آیت‌الله حائری شیرازی را مطرح کرد.

کدام رسانه در ماجرای اقدام غیراخلاقی در مدرسه معین شایعه‌سازی کرد؟ +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روز پیش خبری ناگوار از اقدام غیراخلاقی معلمی در یکی از دبیرستان‌های غیردولتی منطقه ۲ تهران در رسانه‌ها منتشر شد. مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تأیید این خبر، از مراجع قضایی خواستند به این پرونده ورود کنند و عاملان آن را مجازات کنند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به ریاست قوه‌ی قضائیه دستور دادند پس از محاکمه، در اسرع وقت، حدود الهی در رابطه با متهمان اجرا شود. 

پس از وقوع این حادثه، خبر کذبی در برخی از رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه فرد مجرم در این خصوص، نوه آیت الله محیی الدین حائری شیرازی است. پس از انتشار این شایعه، بیت مرحوم آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای، این خبر را به شدت تکذیب کرد و نوشت این خاندان هیچ منسوب شاغل در آموزش و پرورش استان تهران ندارد. در اطلاعیه فوق که در آن طرح این گونه مسائل جهت خدشه‌دار کردن و تخریب چهره روحانیون مورد وثوق جامعه عنوان شده، از دادستانی تهران تقاضای ورود به موضوع و برخورد قاطع و سریع با منتشرکنندگان این خبر در فضای مجازی مطرح شده است.

بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که این خبر کذب اولین بار توسط یکی از سایت‌های اصلاح‌طلب منتشر شده است. این سایت بسیار گمنام و ناشناخته است و گمان می‌رود که مسئولان آن قصد داشتند با انتشار چنین شایعه‌ای نام خود را مطرح کنند. متأسفانه این رسانه‌ها با زیر پا گذاشتن اخلاق، سعی دارند مقاصد سیاسی خود را به هر نحوی حاصل کنند.

اقدام غیراخلاقی این سایت اصلاح‌طلب واکنش کاربران را در پی داشت؛ بسیاری از کاربران فضای مجازی این اقدام را مورد شماتت قرار دادند و از آن انتقاد کردند.

روزآروز

روزآروز

روزآروز

روزآروز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
بهترینه نیز برای انتشار موضوع به این مهمی بیشتر تحقیق کنند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
باید شایعه سازان مجازات شوند تا این موضع تکرار نشود
Japan
حسن
۰۶:۵۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
خدایا من بهتر از هیچکس نیستم ،
لطف تو نباشه جانی ترین و شقی ترین بنی آدم من خودم ام .
به رحمت ات قسم عاقبت ما رو به خیر کن .
و از غفران ات به عدل ات حواله مون نده .
اللهم صلی علی محمد و آل محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
واقعا جای بسی تاسف داره