معاون اداره کل زندان‌های استان آذربایجان شرقی گفت: برای آزاد کردن ۵۸۴ نفر زندانی جرائم غیر عمد محبوس در زندان‌های استان، که بالای ۵۰ میلیارد تومان بدهی دارند نیاز به یک همت خاص از طرف نیکوکاران و خیرین می‌باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  قیصر نژاد معاون اداره کل زندان‌های استان آذربایجان شرقی در مراسم جشن گلریزان هشترود گفت: اگر مردم نوع دوست و نیکوکار استان، برای آزادی زندانیان مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به اداره کل زندان‌ها کمک کنند همه زندانیان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده باز می‌گردند.

وی از ساخت زندان جدید در هشترود خبر داد و افزود: اعتبار اولیه ۵۰ میلیون تومانی برای ساخت این مجموعه اختصاص داده شده و به زودی کار ساخت ساختمان زندان شروع خواهد شد.

دادستان هشترود نیز در این مراسم اظهار داشت: برگزاری جشن‌های گلریزان برای کمک به هم نوع یک سنت حسنه است که از دیر باز در کشور ایران رایج بوده و مردم با این کار به کمک نیازمندان می‌آیند.

شاهرخ اسدالهی گفت: از ۱۲۰ نفر زندانی محبوس در زندان هشترود ۱۳ نفر به خاطر جرائم غیر عمد در زندان به سر میبرند که مجموع بدهی هایشان ۳ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان می‌باشد از این رو از خیرین و نیکوکاران تقاضامندیم با انفاق و کمک به زندانیان و آزاد کردن آنها، چندین خانواده را از تیر رس آسیب‌های اجتماعی دور کنند.

وی اضافه کرد: کل مبلغ جمع آوری شده برای آزاد کردن زندانیان جرائم غیرعمد در دو شهرستان هشترود و چاراویماق ۱۵۵ میلیون تومان می‌باشد که ۱۷ میلیون تومان از این مبلغ سهم خیرین هشترودی و ۱۳۸ میلیون تومان نیز سهم خیرین چاراویماقی است. 

 

انتهای پیام/ش

ساخت زندان جدید در شهرستان هشترود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.