فرماندار شهرستان جوین گفت: فرمانداری شهرستان جوین اعتباری برای اجرای پروژه پارک ۵ هکتاری منظور کرده، ولی اجرای این طرح فقط روی کاغذ و تابلو ورودی پارک سیر می‌کند.

پروژه پارک شهر نقاب بر روی نقشه به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حسین جمشیدی افزود: کمبود پارک تفریحی در سطح شهرستان جوین به ویژه شهر نقاب از مخاطرات فرهنگی است و شهرستان جوین اولین دهه ارتقاء خود را سپری می‌کند در سومین دهه تاسیس شهرداری نقاب است، ولی افسوس که یک پارک تفریحی درسطح شهر وجود ندارد.

وی گفت: اعتراضات زیادی از طرف مردم و کارمندان ادارات سطح شهر وشهرستان به فرمانداری واصل شده واین اعتراضات هم وارد است، چون حدود ۳ سال پیش کلنگ احداث پارک ۵ هکتاری به زمین خورده و فرمانداری اعتباری برای این پروژه منظور کرده، ولی اجرای پروژه روی نقشه کاغذی ونصب یک تابلو در ورودی پارک سیر می‌کند.

فرماندار شهرستان جوین افزود: مسئولین ایجاد پارک و فضای سبز و شهرداری برای حفظ آبروی شهر و پیشگیری از عدم سکونت کارمندان در سطح شهرستان نسبت به اجرای عملیات پارک ۵ هکتاری اقدام نماید.

یک عضو شورای شهرستان جوین گفت: فقر شدید اماکن تفریحی در سطح شهرستان جوین که حدود یک دهه از ارتقای آن به شهرستان می‌گذرد، مشهوداست ومردم از کمبود اماکن تفریحی رنج می‌برند، به طوری که شهروندان جوینی همواره از این موضوع ابراز گلایه می‌کنند.

علی اصغر وکیلی افزود: فضای سبز و وجود فضا‌های سبز اختصاصی مانند پارک‌ها ضرورت نخست زندگی شهری است و شهروندان به جایی برای تفریح، ورزش، گپ و گفتگو برای گذراندن لحظاتی در آرامش و سکوت نیاز دارند.

وی گفت: آلاینده‌ها هر روز در جامعه افزایش می‌یابد و برای مبارزه با آلاینده‌ها نیاز به ایجاد فضای سبز داریم.

سعید ملایجردی یک عضو دیگر شورای شهر جوین افزود:تن‌ها بخش ورودی این پروژه اجرا شده و یکی از دلایل تاخیر در اجرای پروژه بعضی موانع قانونی است، که پس از رفع موانع نسبت به ادامه اجرای پروژه اقدام خواهد شد.

انتهای پیام//م. ن

اجرای پروژه پارک ۵ هکتاری شهر نقاب روی نقشه سیر می‌کند.

برچسب ها: شهرداری ، آلودگی هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.