مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان زمان برگزاری آزمون انتخاب مدیران مدارس اهواز را 30 خردادماه سال جاری اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اهواز، محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: برای انتخاب مدیران شایسته در مدارس اهواز، داوطلبان فرهنگی که متقاضی پست مدیریت مدرسه هستند باهم به رقابت می پردازند.

وی هدف از این اقدام را کیفیت بخشی به فعالیت مدیران مدارس اهواز عنوان کرد.

تقی زاده اجرای پروژه انتخاب و انتصاب مدیران در خوزستان را تنها برای مدارس نواحی چهارگانه اهواز عنوان کرد و اظهار داشت: مرحله اول این طرح به صورت آزمایشی فقط برای مدارس مراکز استان ها اجرا می گردد و داوطلبان اهوازی برای تصدی مدیریت 163 مدرسه در نواحی چهارگانه اهواز با هم رقابت می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اجرای این طرح را کمکی به انتصاب مدیر مدرسه شایسته و کارآمد دانست و تصریح کرد: در مجموع 453 داوطلب فرهنگی در این شرکت می کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در مرحله اول سوابق کارکنان و عملکردی داوطلبان مدیریت مدارس بررسی و ارزیابی می شود و در مرحله دوم پروژه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس اهواز روز جمعه، 30 خردادماه سال جاری در قالب آزمون از منابع از پیش اعلام شده در 15 مرکز آزمنی و با حضور 453 داوطلب برگزار می گردد، اذعان داشت: در مرحله سوم نیز داوطلبان باید فرآیند مصاحبه تخصصی کمیسیون انتصابات را بگذرانند.

محمد تقی زاده، توسعه دایره انتخاب مدیران مدارس، انتخاب افراد علاقمند به مدیریت مدارس و ایجاد بانک مدون اطلاعاتی از افراد مستعد پست مدیریت را از دیگر کارکردهای اجرای این طرح در کشور عنوان کرد.

تقی زاده در ادامه گفت: براساس این طرح 83 داوطلب در ناحیه یک اهواز، 172 داوطلب در ناحیه 2 اهواز، 69 داوطلب در ناحیه 3 اهواز و 129 داوطلب در ناحیه 4 اهواز برای تصدی پست مدیریت 163 مدرسه در اهواز در این آزمون شرکت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: این آزمون به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه جامع مدیریت، یادگیری و آموزش فرهنگیان خوزستان به نشانی http://ltms.medu.ir/ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

آزمون، راهی برای انتخاب مدیر مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.