رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال درباره حذف سرخابی ها از آسیا توضیحاتی را بیان کرد .

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در حالی که این روز ها حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به گوش می رسد در همین راستا گفتگویی را با رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال انجام دادیم تا از صحت و سقم این مساله با خبر شویم.

سهیل مهدی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه شنیده می شود استقلال و پرسپولیس در تاریخ های نهم و یا دهم از رقابت های آسیایی حذف می شوند گفت:ما در این باره اطلاعی نداریم و نامه ای به دست ما نرسیده است و این مساله گمانه زنی سایت هاست .شاید حذف صورت بگیرد یا نگیرد اما من نمی توانم در این باره اظهار نظری داشته باشم .

او ادامه داد:اما همان طور که گفتم نامه ای در این زمینه برای ما نیامده است و از سویی نمی توانیم این موضوع را تایید و یا تکذیب کنیم .

سهیل مهدی در مورد اینکه آیا احتمال دارد تا پایان خرداد ماه نامه حذف سرخابی ها به دستشان برسد یا خیر عنوان کرد :نمی توانم تاریخ دقیقی را برای این مساله اعلام کنم اما طبق روال هر سال زمانی که ممیزی به پایان می رسد گزارشی از وضعیت ایران  بدست ما می رسد و این گزارش می تواند جنبه مواردی باشد که برای تصمیم گیری سازمان های قضایی و حقوقی ممکن است جرایمی در بر داشته باشد اما من نمی توانم درباره جلسه تشکیل نشده و گزارشی که به دستم نرسیده اظهار نظر کنم .

او درباره اینکه خبر حذف سرخابی ها از سوی یک مدیر برنامه نه چندان معروف اعلام شده بیان کرد :زمانی هست که برخی موارد ممکن است رقم بخورد اما در بعضی مواقع دوستان قصد دارند اهمیت خود را در فصل نقل و انتقالات بالا ببرند.به همین دلیل ترجیح می دهیم در این مواقع نه تکذیب کنیم و نه تایید وهدفمان این است که به بازار نقل و انتقالات این افراد بها ندهیم.

انتهای پیام/

نامه حذف سرخابی ها به دست مسئولان نرسیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار