رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مصدوم شدن یک نفر بر اثر برخورد خودرو تیبا و پراید در این کلانشهر خبر داد.

آتش پاد علی تراب پور، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اهواز، بیان داشت: ساعت 20 و 49 دقیقه شامگاه گذشته یک دستگاه خودرو تیبا با یک دستگاه خودرو سواری پراید در منطقه آخر آسفالت باهم برخورد کردند.

وی با بیان اینکه این حادثه موجب واژگونی خودرو پراید و مصدوم شدن یک سرنشین خودرو پراید شد اظهار کرد: نیروهای امدادی بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه در محل مذکور حاضر شدند.

تراب پور اذعان داشت: ماموران سازمان آتش نشانی با حضور در محل حادثه با ایمن سازی محل حادثه، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر و با استفاده از تجهیزات تخصصی نسبت به بریدن بدنه خودرو پراید اقدام کرده و راننده مصدوم را که یک زن بود با احتیاط کامل از داخل خودرو خارج نمودند و به نیروهای امدادی اورژانس 115 به منظور انجام مراحل درمان تحویل دادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از جرثقیل خودرو پراید واژگون شده را به حالت اولیه درآوردند و با ایمن سازی های لازم خودروها را به حاشیه امن مسیر انتقال و از بروز حوادث احتمالی جلوگیری نمودند.

انتهای پیام/گ

مصدوم شدن راننده بر اثر واژگونی پراید

برچسب ها: حوادث ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.