رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از شناسایی و انهدام باند سارقان طلاجات کودکان در کرمانشاه خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محمدرضا امیری رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه  اظهار داشت: به دنبال وصول پرونده ای با موضوع فعالیت باندی که در زمینه سرقت طلاجات کودکان فعالیت داشتند موضوع رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: برابر تحقیقات بعمل آمده، خانمی با اغفال کودکان خردسال داخل کوچه های خلوت، بزور اقدام به سرقت دستبند و گوشواره طلای آنها کرده و با همدستی فردی دیگر به عنوان راننده اقدام به فرار می کند.

سرهنگ امیری گفت: با تحقیقات گسترده و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، سرکرده این باند شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه در یکی از محلات کرمانشاه دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه این متهم در بازجویی های صورت گرفته به کار مجرمانه خود با همدستی یک خانم اعتراف کرد، اظهار داشت: ماموران در ادامه کار خود با شناسایی دیگر متهم پرونده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

وی ادامه داد: خانمی که انجام سرقت طلاجات دختران خردسال را انجام داده بود ضمن اعتراف به کار خود عنوان کرد طلاهای مسروقه را به شخص دیگری فروخته است، از همین رو فرد مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ امیری گفت: متهمین در ادامه تحقیقات به ارتکاب یک فقره سرقت دیگر با همان شیوه اعتراف و در ادامه با راهنمایی آن ها، محل های سرقت بازسازی و مالباختگان نیز شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه از معرفی متهمان پرونده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام مناسب خبر داد.

وی در پایان به خانواده ها توصیه کرد از رها کردن کودکان خود در کوچه و پارک خصوصا اگر طلاجات به همراه دارند خودداری کنند تا زمینه سوء استفاده برای چنین افرادی فراهم نشود.

 

انتهای  پیام/ز

 

انهدام باند سرقت طلاجات کودکان در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.