مسوول بهداشت محیط حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: در بازرسی کارشناسان بهداشت محیط از واحدهای تولید و توزیع مواد غذایی، پنج تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیر بهداشتی کشف و امحا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مسوول بهداشت محیط حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به تشدید نظارت‌ها در ماه مبارک رمضان افزود: بیش از یکهزار مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی با اولویت قنادی‌ها در ماه مبارک رمضان امسال توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان صورت گرفته است.

قاسم امینی گفت: 500 لیتر روغن سوخته و غیرقابل استفاده در بازرسی های انجام شده از مراکز تولید، توزیع مواد غذایی و زولبیا و بامیه این شهرستان کشف و معدوم شد.

 امینی ادامه داد: در این ارتباط 14 مورد پرونده تخلف تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای 190 یا شماره تلفن 42442250 واحد بهداشت محیط مهاباد تماس بگیرند و موارد تخلف بهداشتی را اطلاع دهند.

مسوول بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت مهاباد گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان با نام 'ضیافت' با حضور 20 بازرس در 2 نوبت صبح و بعداز ظهر تا پایان این ماه ادامه می یابد.

انتهای پیام/ع

بازرسی از واحد های صنفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.