معاون ورزشى باشگاه استقلال گفت::با بازیکنان مورد نظر شفر مذاکره و برخى از آن‌ها را نهایى کردیم که به زودى اسامى را اعلام مى کنیم.

توفیقى:تیام فرصت خواسته تا استراحت کند /تقریبا با همه بازیکنان مد نظر شفر مذاکره کردیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پندار توفيقى درباره آخرين وضعيت تيام گفت :تيام در حال حاضر در سنگال حضور دارد و او فرصتى را خواسته تا استراحت كند و در مورد پيشنهاد استقلال در كنار خانواده تصميم معقول بگيرد.

او ادامه داد: در آخرين صحبت هايى كه با تيام داشتم قرار شد او به دور از حواشى فكر كند و تصميم نهايى را براى دوران حرفه اى فوتبالش و در نهايت بحث حضورش در باشكاه استقلال را بگيرد تا بدين ترتيب استقلال هم از اين موضوع منفعت ببرد.

توفيقى درباره اينكه چند درصد احتمال دارد تيام به استقلال بيايد گفت :پيش گو نيستم ولى اميدوارم همه چيز خوب پيش برود.

معاون ورزشى باشگاه استقلال درباره جذب بازيكنان جديد بيان كرد :بر اساس ليستى كه شفر داده تقريبا با همه بازيكنان مد نظر سرمربى مذاكرات را انجام داديم و با برخى بازيكنان توافق نهايى كرديم و به زودى اسامى را اعلام مى كنيم .البته يكى دو بازيكن در ليست هستند كه در باشگاه هاى خود مشغول به فعاليت هستند و در صورتى كه با آنها توافق حاصل نشود براى اينكه به مشكل نخوريم بايد سراغ الويت دوم برويم و به طور حتم سعى مى كنيم ليست شفر را جذب كنيم.

او در پايان گفت :ماهيت نقل و انتقالات در اين است تا در آرامش كارها دنبال شود و اگر هر اسمى را نام ببريم دلالان باعث بالا رفتن رقم قرارداد ها مى شوند.

انتهای پیام / 


اظهارات توفیقی درباره تیام 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار