نشریه « اسپورت ایلاستریتد» آمریکا نوشت، تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2018 ،از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجله آمریکایی اسپورت ایلاستریتد در گزارشی کوتاه درباره تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد گرچه ایران در جام جهانی 2018 روسیه در گروهی سخت قرار گرفته اما این تیم از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است.

این مجله می نویسد: ایران در آستانه دومین حضور خود در جام جهانی قرار دارد و با وجود قرار گرفتن در گروهی که هیچ تیمی به آن حسادت نخواهند ورزید، و احتمال رسیدن ایران به مرحله حذفی را در بهترین حالت ممکن، بعید می سازد، اعتماد به نفس در بین ایرانی ها جاری است.

هدایت ایران را کارلوس کی روشی برعهده دارد که قبلا پرتغال و آفریقای جنوبی را به جام جهانی رسانده و همچنین ایران را به مسابقات جام جهانی 2014 برده است، و مسابقات انتخابی جام جهانی روسیه را بدون شکست به پایان رسانده است.

ایرانی ها در چهار دوره قبلی جام جهانی فقط یک بار موفق به پیروزی شده اند و با در نظر گرفتن این که آنها در گروهی متشکل از پرتغال قهرمانی اروپا، اسپانیا یکی از بخت های قهرمانی مسابقات و مراکش قرار دارند، انتظار نمی رود در این دوره هم کار خیلی زیادی بکنند.
با این حال، اغلب،هنگامی که  تیمی تحت فشار نباشد، ما شاهد برخی از بزرگترین شوک ها را در مسابقات بین المللی هستیم. آیا ایران میتواند شگفتی ساز امسال باشد.؟
انتهای پیام/


ایران کار سختی در جام جهانی دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار