بر اثر برخورد دو خودروی سواری در جاده قلعه‌شور 6 نفر کشته و زخمی شدند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به تصادف روز گذشته جاده قلعه شور اصفهان اظهار داشت: برخورد دو خودروی سواری در جاده قلعه‌شور روبه‌روی روستای روران به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اعلام شد.

غفور راستین بیان کرد: پس از اعلام این حادثه 4 دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند که در پی این حادثه متاسفانه 5 تن مصدوم شدند و یک خانم در دم جان باخت.

وی خاطرنشان کرد: بین مصدومان این حادثه یک نوجوان 17 ساله نیز هست. این مصدومان برای طی کردن روند درمانی خود به بیمارستان‌های الزهرا (س) و کاشانی منتقل شدند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در ادامه گفت: روز گذشته نیز انفجاری در اثر نشست گاز پیش آمد و سبب مصدومیت یک مرد 39 ساله شد. این حادثه به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اعلام شد.

وی افزود: این انفجار در خیابان شهدای خواجو اتفاق افتاد و به اتاق فرمان مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گزارش شد.

راستین خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از این گزارش یک دستگاه خودروی آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و یک مرد 39 ساله که تنها مصدوم این حادثه بود برای طی کردن روند درمانی خود به بیمارستان امام موسی کاظم منتقل شد.

 

انتهای پیام/م

 

تصادف در جاده قلعه شور اصفهان

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.