امام جمعه سنندج با بیان اینکه روزه روح و جسم انسان را جلا می‌دهد، گفت: روزه‌داری از واجبات الهی است که خداوند تمام مومنان را به آن دستور داده است.

قطع برق برخی از مناطق شهر اراک بر اثر باد شدیدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا عبدالرحمان خدایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که در مسجد جامع این شهر برگزارشد، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت حضرت علی (ع) و رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی به ملت ایران اسلامی گفت: خداوند تبارک و تعالی دشمنان اسلام را که از هر سو به مسلمانان فشار می‌آورند نابود سازد و مسلمانان جهان اسلام را سربلند کند.

وی در ادامه مشارکت مردم استان کردستان در جشن گلریزان را شایسته تقدیر خواند و افزود: خداوند تبارک و تعالی اجر و پاداش کسانی که در این جشن مشارکت کردند را در بالاترین سطح ممکن خواهد داد چرا که با این عمل موجب بازگشت افرادی به کانون خانواده شده‌اند.

امام جمعه سنندج بیان کرد: ماه رمضان ماه عبادت و بندگی است و باید با روزه‌داری و عبادت بهترین بهره‌گیری را از این ماه مهمانی خدا داشته باشیم.

ماموستا خدایی با بیان اینکه روزه روح و جسم انسان را جلا می‌دهد، گفت: روزه‌داری از واجبات الهی است که خداوند تمام مومنان را به آن دستور داده است.

وی از روزه به عنوان یک امانت از سوی حق تعالی برای انسان‌ها نام برد و گفت: انسان روزه‌دار باید از کار‌هایی که دین اسلام آن‌ها را حرام کرده دوره کند چراکه انجام هرکدام از این افعال روزه انسان را باطل می‌کند و تنها گرسنگی و تشنگی را برای انسان باقی می‌گذارد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حادثه ، وزش باد شدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.