پلیس راه مازندران اعلام کرد، جاده‌های مازندران هم اکنون بارانی و لغزنده و رفت و آمد خودرو‌ها در برخی جاده‌های مازندران پرحجم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پلیس راه مازندران اعلام کرد، با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون بارندگی در همه جاده‌های استان آغاز شده است و ترافیک در جاده کرج – چالوس محدوده پل زنگوله پرحجم و روان است.

همچنین آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان گزارش شده است.

پلیس راه مازندران اعلام کرد با توجه به بارش باران در استان سطح جاده لغزنده است و رانندگان حتما باید با رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران نیز گفت:آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می‌شود.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت ترافیکی تاکنون در جاده چالوس آغاز نشده است، افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه می‌شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه فرماندهی انتظامی مازندران با شماره ۰۱۱۲۱۸۲۹۳۴ شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت جاده‌های استان است.

انتهای پیام/آ

ترافیک پرحجم در جاده‌ چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.