در بسته هفتگی دریچه (شماره 209)، بهترین نرم افزارهای هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود VLC for Android 3.0.10 پخش کننده صوتی و تصویری اندروید

VLC for Android یکی از پلیرهای معروف کامپیوتری است که این بار پخش بسیاری از فرمت های صوتی و تصویری را در تلفن همراهتان امکان پذیر می کند. نرم افزار VLC for Android در هنگام پخش فیلم ها امکان چرخش زاویه را به کاربران می دهد و شما می توانید در زوایای مختلف فیلم در حال پخش را مشاهده کنید. این نرم افزار تا کنون نزدیک به 50 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران دریافت کرده است.

 
دانلود VLC 2.1.13؛ پلیر قدرتمند و پرطرفدار برای اندروید و Ios
 

دانلود 5.38 OpenSignal؛ بهترین نقطه آنتن دهی اینترنت اطراف خود را بیابید
 " 3G 4G WiFi Maps & Speed Test (OpenSignal) " به شما امکان می دهد تا پوشش و سیگنال های انواع شبکه های بی سیم مانند GSM, CDMA, 4G, 3G, 2G و WiFi را پیدا کنید و بدین ترتیب و با یافتن بهترین سیگنال، سرعت دریافت اطلاعات را بهبود بخشید. توسط این برنامه می توانید سیگنال های اطراف خود را ردیابی کرده، اطلاعات آن ها را مشاهده کنید و جهت قرارگیری آنتن آنها را ببینید و نیز قدرت و سرعت آنها را تست کنید. این برنامه سیگنال ها را به صورت راداری بر روی نقشه GPS گوشی نشان می دهد.

 

بهترین آنتن دهی اینترنت اطراف خود را بیابید + دانلود نرم افزار

دانلود OneNote 16.0.9330؛ نرم‌افزار یادداشت‌برداری دیجیتال اندروید

نرم افزار OneNote یکی از برنامه های شرکت مایکروسافت است که نسخه های آن برای سیستم عامل های ویندوز، مک، آیفون و اندروید عرضه شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی امکانات نرم افزار OneNote را که در نسخه ویندوز از آن بهره میبرید را در گوشی داشته باشید و نوت بوک دیجیتال ایجاد کنید. این نرم افزار دارای محیطی فوق العاده زیبا و جذاب است و می توانید یادداشت های خود را در لیست های مختلف ثبت و آنها مدیریت کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

دانلود OneNote 16.1.8366 برای اندروید و ios؛ نرم افزار رسمی مایکروسافت برای یادداشت برداری

 دانلود 2.2 Good Morning Alarm Clock؛ آلارم حرفه ای 

نرم افزار Good Morning Alarm Clock یک برنامه آلارم حرفه ای برای گوشی های هوشمند است که با داشتن اطلاعات دقیق از ساعات خواب شما، می تواند به شما کمک کند در زمان مطلوب از خواب بیدار شوید. این نرم افزار زمان خوابیدن و بیدار شدن شما را محاسبه می کند و مقدار کمبود خواب شما را اطلاع می دهد.

دانلود Good Morning Alarm Clock؛ آلارم حرفه ای

دانلود IDM+: Fastest download manager v7.2 برنامه اینترنت دانلود منیجر برای اندروید
دانلود آسان فایل ها و برنامه‌های مختلف در گوشی‌های هوشمند یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران این گوشی‌ها محسوب می‌شود. با نرم افزار IDM : Fastest download manager می‌توانید به راحتی به لینک دانلود فایل‌های مختلف اعم از تصویر، ویدئو، پی دی اف ، متن و غیره دست پیدا کرده و آن را دانلود کنید و در گوشی خود داشته باشید.


دانلود IDM+: Fastest download manager v4.4 برنامه اینترنت دانلود منیجر

دانلود Photo & Picture Resizer Premium 1.0.162 برنامه کاهش حجم عکس اندروید
 نرم افزار Photo & Picture Resizer ابزاری حرفه‌ای برای تغییر سایز و کاهش حجم تصاویر در گوشی‌های هوشمند است.

از آنجایی که حجم تصاویری که به واسطه برخی از گوشی‌ها و دوربین‌های حرفه‌ای گرفته می‌شود، بسیار زیاد است، با استفاده از این نرم افزار می‌توانید اندازه تصاویر دلخواه خود را تغییر و حجم آنها را بدون کاهش کیفیت ، کاهش دهید.

Photo Picture Resizer

 دانلود Ships of Battle Age of Pirates 1.92 ؛ بازی کشتی های دزدان دریایی اندروید 
بازی‌های موبایل همیشه طرفداران خودشان را دارند و همیشه از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های اندروید و آی‌او‌اس به حساب می‌آیند. این بازی‌ها همواره تجربه‌ای متفاوت را برای مخاطبان خود به همراه دارند و باعث سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت هستند. بازی Ships of Battle Age of Pirates یک شبیه‌ساز جنگ دریایی است که در آن با کشتی‌های دیگر بر سر گنج رقابت می‌کنید.


دانلود Ships of Battle Age of Pirates 1.47 بازی کشتی های دزدان دریایی

دانلود AppMgr Pro III 4.52b2 - برنامه انتقال برنامه ها از گوشی به مموری کارت اندروید

یکی از مشکلات کاربران گوشی‌های اندرویدی پس از مدتی، نبود حافظه کافی در گوشی است اما نگران نباشید؛ AppMgr Pro III (App 2 SD) اپلیکیشن کاربردی اندروید است که با آن می‌توانید برنامه‌های موجود در گوشی‌تان را از حافظه گوشی به کارت حافظه انتقال بدهید.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه، انتقال تمامی نرم افزارهای گوشی به صورت یکجا به کارت حافظه است. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید برنامه‌هایی که تمایل ندارید دیگران آنها را مشاهده کنند، پنهان کنید.

دانلود AppMgr Pro 4.21 برای اندروید ؛ رهایی از پیام کمبود حافظه در گوشی

 دانلود Adobe Photoshop Express Premium v4.2.472 ؛ برنامه ادوبی فوتوشاپ اکسپرس

نرم‌افزار Adobe Photoshop Express ابزاری است که بوسیله آن می‌توانید به سرعت تصاویر را در گوشی خود به صورت حرفه‌ای ویرایش کنید. با استفاده از فیلترهایی که در این نرم‌افزار وجود دارد می‌توانید به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دانلود نرم افزار فتوشاپ

دانلود KineMaster Pro 4.3.2 - برنامه ویرایش ویدیو در اندروید

بدون شک یکی از کامل ترین و حرفه ای ترین برنامه های ادیت و ویرایش ویدئو است. به کمک این برنامه شما به راحتی و به شکلی کاملا حرفه ای می توانید عکس ها و ویدئو های خود را مونتاژ کنید و عکس ها و ویدئوهای دلخواه خود را بسازید.

این اپلیکیشن برای کاربر امکان اضافه کردن طیف وسیعس از افکت ها و همچنین کلیپ های صوتی را فراهم می آورد. به علاوه این برنامه مجهز به یک ضبط کننده صدا می باشد که به کاربر امکان می دهد تا بر روی ویدئوهای خود صدای خود را ضبط کند.اگر چه برای کاربران آماتور کار با این ادیتور حرفه ای نیاز به کمی زمان دارد اما بی گمان  kineMaster  یکی از بهترین ها برای اندروید است.  در یک کلام  KineMaster یک اپلیکیشن همه کاره برای کاربران حرفه ای ادیت و ویرایش عکس و ویدئو به حساب می آید.
 
  KineMaster Pro – Video Editor 4.1.0.9287
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.