معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: کشتی راشمور حامل اولین محموله تجهیزات احداث واحد‌های پتروشیمی وارد بندر چابهار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان؛حسین شهدادی معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی افزود: عصر امروز کشتی راشمور حامل اولین محموله تجهیزات احداث واحد‌های پتروشیمی وارد بندر چابهار و به اسکله طرح توسعه بندر شهیدبهشتی پهلودهی شد.

شهدادی افزود: محموله کشتی راشمور پس از بارگیری در بنادر اورتونای ایتالیا و کنستانتای رومانی، مستقیما وارد بندر چابهار و به اسکله‌های طرح توسعه بندر شهید بهشتی پهلو گرفت.

ورود اولین کشتی حامل محموله تجهیزات احداث واحد‌های پتروشیمی به بندر چابهار

وی گفت: وزن برخی از این تجهیزات بالغ بر ۳۵۳ تن می‌باشد که پس از تخلیه در بندر به محل احداث مجتمع‌های پتروشیمی در منطقه آزاد چابهار منتقل خواهد شد.

شهدادی خاطرنشان کرد: با سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی در ایجاد زیرساخت‌های بندری و تامین تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری در طرح توسعه بندر چابهار، امکان پهلوگیری انواع کشتی با آبخور بالا وجود دارد و هیچ محدودیتی برای تخلیه کالا و تجهیزات در بندر چابهار وجود ندارد.

انتهای پیام/ع

پهلوگیری کشتی حامل اولین محموله تجهیزات به بندر چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار