مدیرعامل تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: هدفمان حضور مقتدرانه در هجدهمین دوره لیگ برتر است و می‌خواهیم از اعتبار مازندران دفاع کنیم.

امیری: هدفمان حضور مقتدرانه در لیگ هجدهم فوتبال استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی امیری مدیرعامل تیم نساجی مازندران پس از مراسم قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان بیان کرد: تیم نساجی مازندران بعد ۲۴ سال توانسته راهی مسابقات لیگ برتر شود و حضور هوادران پر شور این تیم باعث رونق مسابقات خواهد شد.

او ادامه داد: همراه با جواد نکونام برای این فصل برنامه ریزی کرده ایم و هدفمان حضور مقتدرانه در هجدهمین دوره لیگ برتر است و می خواهیم از اعتبار و جایگاه این تیم دفاع کنیم.

امیری در مورد جذب بازیکن جدید در این تیم عنوان کرد: مطابق قوانین ۷ بازیکن لیگ برتری و ۴ بازیکن خارجی می‌توانیم جذب کنیم که در نظر داریم به طور حتم هر ۷ بازیکن لیگ برتری را جذب کنیم تا حضور مقتدرانه‌ای در لیگ هجدهم داشته باشیم.

او افزود: ورزشگاه تیم نساجی مازندران در حال آماده شدن است و قسمت رختکن‌ها باقی مانده که با تلاش مسئولان به طور حتم برای شروع مسابقات لیگ آماده خواهد شد.

مدیرعامل تیم نساجی مازندران گفت: از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر برای برگزاری مراسم قرعه کشی تشکر می‌کنم چرا که این مراسم در محیطی سالم و شفاف برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اظهارات امیری درباره حضور تیم نساجی در لیگ هجدهم فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار