معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد از برگزاری جشنواره ورزشی تفریحی شب‌های رمضان ویژه شهروندان مشهدی خبر داد.

برگزاری جشنواره ورزشی تفریحی شبهای رمضان ویژه شهروندان مشهدی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حسن نوری گفت: با هدف نشاط و شادابی خانواده‌های مشهدی در ماه بهار قرآن، جشنواره ورزشی تفریحی شب‌های رمضان از روز دوشنبه هفتم خردادماه برنامه‌ریزی شده و در دست برگزاری است و تا روز شنبه دوازدهم خرداد ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در 2 مرحله برگزار می‌شود، افزود: از روز هفتم لغایت دوازدهم خرداد ماه که مرحله اول برگزاری این جشنواره است، شهروندان می‌توانند با مراجعه به بوستان‌های منتخب سطح منطقه خود در بازی‌های شاد و مفرح بومی، محلی، ورزشی، فکری و تفریحی مشارکت کنند.

معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری ادامه داد: بوستان ملت ویژه شهروندان منطقه یازده و یک، بوستان حجاب ویژه شهروندان منطقه 2، بوستان بهار ویژه شهروندان ساکن در منطقه 3 و بوستان بسیج ویژه شهروندان منطقه 4، مکان برگزاری اولین دوره این جشنواره است.

معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه فرهنگسرای امت در منطقه 5 نیز میزبان این جشنواره است،گفت: همچنین بوستان رجاء در منطقه 6، بوستان غدیر در منطقه 7، بوستان کوهسنگی در منطقه 8، بوستان وفا در منطقه 9، بوستان نیلوفر آبی در منطقه 10، بوستان چهل بازه در منطقه 11 و 12 و خانه داروغه در منطقه ثامن مشهد نیز از دیگر مکان‌هایی است که اولین دوره جشنواره ورزشی تفریحی را با حضور شهروندان میزبانی می‌کند.

نوری افزود: در مرحله دوم این جشنواره که از بیست و چهارم لغایت بیست و ششم خردادماه برپا خواهد شد، علاوه بر بوستان‌های یاد شده در مناطق مختلف شهر، بازی‌ها در بوستان چهل بازه نیز به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//ف. ن.


برگزاری جشنواره‌ی ورزشی در شب‌های رمضان در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.