رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در زمینه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و با هدف تعمیق انس و الفت شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان با مفاهیم قرآنی خبرداد.

ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در یزد برگزار می‌شود.

ملازینلی افزود: مشارکت در برگزاری جزء‌خوانی قرآن کریم همراه با تفسیر به صورت روزانه درآستان مقدس امامزاده سید جعفر (ع)، برگزاری جشن در فرهنگسرای شهرداری ویژه ۴۰۰ نفر از فرزندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، سلسله نشست‌های هفتگی سلام زندگی با موضوع ماه رمضان و سلامتی و بیش از ۱۲ اجرای نمایش خیابانی با عنوان امیرو در سطح شهر از جمله برنامه‌های این سازمان است.

وی ادامه داد:از دیگر برنامه‌های این سازمان همایش پیاده روی خانوادگی در محله امامشهر، اجرای طرح فرشتگان خدا ویژه کودکان در برخی مساجد و طرح سیب امید برای تست سلامتی قند و فشار خون شهروندان است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: همچنین مشارکت در برگزاری دوچرخه سواری همگانی بعد از افطار در سطح شهر، اجرای طرح پنجشنبه‌های بدون خودرو به صورت ویژه در روز ولادت امام حسن (ع)، جشن ویژه ولادت در محله چهار منار و امامشهر و اجرای طرح تفسیر قرآن در زندگی از دیگر برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان است.

ملازینلی از برگزاری دو جشن بزرگ به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) خبر داد و گفت: این جشن‌ها در روز‌های پنج شنبه ۱۰ خرداد از ساعت ۲۰:۳۰ در محل پارک کوهستان و جمعه ۱۱ خردادماه در محل سازمان ایمنی و آتش نشانی واقع در انتهای خیابان سیدگلسرخ میدان سلطان پناه، همراه با برنامه‌های متنوع و شاد برای شهروندان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان برگزاری آیین افطاری به همراه معرفی و تجلیل از برگزیدگان قرآنی و شاهد ایثارگر یزد در مدرسه شهید رمضانزاده عنوان نمود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد همچنین از برگزاری شب فرهنگ یزد در شامگاه ۱۲ خرداد خبر داد و گفت:حضور شهروندان در این ویژه برنامه‌ها آزاد می‌باشد.

ملازینلی از برگزاری جشنواره خیریه آیین مهربانی در گذر فرهنگ و هنر مازاری هادر دو شب ۹ و ۱۰ خرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۲ خبرداد و افزود: این ویژه برنامه با حضور خیران شهر یزد، بازارچه‌ها و موسسه‌های خیریه به همراه هنرنمایی هنرمندان و دیگرخدمات تفریحی همراه است.

وی ادامه داد: برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان امسال با هدف تعمیق انس و الفت شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان با مفاهیم قرآنی و همچنین تکریم ایتام، نیازمندان و با هدف ترویج نشاط معنوی در بین شهروندان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ ا

بیش از ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار