آیت الله سعیدی گفت:اگر چنانچه فعالیت‌های جلساتی که برگزار می‌شود را مصداق نصرت دین و خدا بدانیم قطعاً تثبیت برکات خداوند را به دنبال دارد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله سید محمد سعیدی ،امام‌ جمعه قم،ظهر امروز در جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به برگزاری نخستین جلسه این شورا در سال 97،گفت: اگر چنانچه فعالیت‌های جلساتی که برگزار می‌شود را مصداق نصرت دین و خدا بدانیم قطعاً تثبیت برکات خداوند را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: ما باید بتوانیم با یک دیدگاه مطلوب به برگزاری جلسات نگاه کنیم و برگزاری این جلسات را به‌عنوان ترویج دین اسلام بدانیم.

آیت الله سعیدی بسیاری از نیروهای انقلاب را نتیجه تربیتی برگزاری جلسات قرآنی دانست و عنوان کرد: اکنون‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی تثبیت‌ شده است این توقع از سوی مردم وجود دارد که همچنان این موضوع ادامه‌دار باشد.

امام‌ جمعه قم با بیان اینکه باید بتوانیم گسترش سبک فضائل اخلاقی را پرتو این‌گونه جلسات گسترش دهیم،عنوان کرد: باید بتوانیم در مسیر بسترسازی و کاربردی کردن نتایج حاصل از تلاش‌های قرآنی در سطح استان گام‌های مؤثری برداریم.

وی چهره قرآنی و مبلغ دینی بودن مقام معظم رهبری را فرصت خوبی برای ترویج معارف قرآنی دانست و یادآورشد: امیدواریم تلاش‌های مناسبی در اثر ترویج این فعالیت‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

بسیاری از نیروهای انقلاب نتیجه تربیتی برگزاری جلسات قرآنی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار