فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری زوج افیونی و کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی با همدستی همسر خود قصد انتقال مواد مخدر به شهرستان قائم شهر را دارد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که به همراه همسر و فرزند خردسالش در قالب مسافرت خانوادگی با یک دستگاه خودرو سمند قصد انتقال مواد مخدر به این شهرستان را داشتند شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: متهمان در عملیاتی ضربتی در یکی از محور‌های ورودی این شهرستان دستگیر و در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی این زوج افیونی که ساکن تهران می‌باشند ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک، آلات استعمال و تجهیزات غیر مجاز دفاع شخصی کشف شد.

سرهنگ مرادی با بیان این که مصرف کننده مواد مخدر قدرت خوب فکر کردن را از دست می‌دهد و هرگز به هدف‌های بزرگ و اصلی خود نمی‌رسد، افزود: مصرف کنندگان مواد مخدر در دامی اسیر می‌شوند که پایانش مرگ و نابودی است، پایانی که آغاز گران آن سوداگران مرگ و افرادی سود جو بوده اند.

وی با اشاره به این که، سوداگران مرگ همواره با مقصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ها را دارند، از شهروندان خواست: در صورت شناسایی عاملان افیونی و یا مواجهه با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
انتهای پیام/آ

دستگیری عاملان فروش تریاک در قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.