محوطه ورودی تنگه رغز داراب با اعتبار ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال سنگ فرش می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: محوطه ورودی جاذبه طبیعی تنگه رغز شهرستان داراب در استان فارس با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون جهت رفاه حال گردشگران سنگ فرش می‌شود.

وی افزود: تنگه رغز نام دره‌ای است در منطقه فسارود واقع در ۳۰ کیلومتری شهرستان داراب و در جنوب استان فارس است که سالانه پذیرای تعداد قابل توجهی از گردشگران داخلی و خارجی است.

امیری ادامه داد: در سال ۹۶ این اداره کل با مشارکت اداره برق شهرستان اقدام به برق رسانی محوطه ورودی تنگه رغز با اعتباری بالغی بر ۱ میلیارد ریال کرده است، همچنین با مشارکت دهیاری و هیئت امنای این جاذبه طبیعی، پروژه سکو سازی و درختکاری در محوطه انجام شد.

وی اظهار داشت: امسال نیز بر اساس اعتبارات مصوب و تخصیص یافته، طرح سنگ فرش کردن ۲ هزار مترمربع محوطه ورودی تنگه و همچنین احداث و استقرار سرویس بهداشتی ۱۰ چشمه با رقمی بالغ بر ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال عملیاتی می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی فارس اضافه کرد: پروژه سنگ فرش کردن طرح مذکور از ابتدای خرداد ماه جاری آغاز شده است و پیش بینی می‌شود تا ۳ ماه دیگر پایان یابد.

گفتنی است، تنگه رغز در ۳۰ کیلومتری شهرستان داراب و در جنوب استان فارس قرار دارد.
انتهای پیام/ر

سنگ فرش کردن ورودی تنگه رغز داراب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.