آندرس اینیستا بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا از افت احتمال موفقیت این تیم در جام جهانی 2018 خبر داد و در ادامه راه های پشت سر گذاشتن این سختی ها را نیز از بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از «مارکا» ؛ آندرس اینیستا بازیکن تیم ملی اسپانیا و بازیکن سابق باشگاه اسپانیا از احتمال موفق نشدن تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه خبر داد گفت:تیم ملی اسپانیا پس از قهرمانی در جام جهانی 2010 دیگر نتوانسته است به اوج خود بازگردد و در دو رقابت بزرگ پس از جام جهانی آفریقای جنوبی ،یعنی جام ملت های اروپا و جام جهانی 2014 برزیل شکست خورده و از دور مسابقات کنار رفته است.

او ادامه داد:تیم ملی اسپانیا از ترکیبی با حضور بازیکنان جوان و با نشاط به همراه بازیکنان با تجربه تشکیل شده است.بسیاری از مردم جهان  و کشورمان از ما انتظار دارند تا بتوانیم در جام جهانی روسیه باز هم به جام طلایی قهرمانی برسیم.باید تلاش کنیم تا اشتباهات گذشته خود یعنی جام جهانی برزیل و جام ملت های اروپا را تکرار نکنیم و تنها برای رسیدن به مقام قهرمانی پا به این مسابقات بگذاریم.

اینیستا در ارتباط با خداحافظی خود از باشگاه بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی در پایان افزود:احساس می کردم که دیگر در آن سطح عالی فوتبال قرار ندارم و باید تیم خود را تغییر میدادم.بنابراین تصمیم گرفتم به باشگاه ویسل کوب در لیگ برتر ژاپن بپیوندم.

برای من این جدایی از هر کس دیگری دردناک تر است زیرا دیگر نمی توانستم همراه بارسلونا برای  2یا 3سال دیگر به فعالیت بپردازم.

بیشتر بخوانیم:

رونالدو در آستانه خرید رئال وایادولید

توافق نهایی ریاست رئال مادرید با نیمار

مدت مصدومیت محمد صلاح مشخص شد

انتهای پیام/

دلیل خداحافظی اینیستا از بارسلونا مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار