اقدامات مردمی امام جمعه تبریز در مدت کوتاهی که در این جایگاه مشغول خدمت شده موجب محبوبیت وی شده است.

/به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از خرداد ماه سال گذشته که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نماینده معظم له در استان و امامت جمعه تبریز منصوب شد خیلی سریع اقداماتشان را در حوزه افزایش پیوند قلبی هر چه بیشتر بین مسئولین  و مردم استان آغاز کرد.

  شاید بتوان یکی از مهمترین اقدامات او را که در فضای مجازی و حقیقی خبرساز شد دستور ایشان مبنی بر برداشتن نرده حائل میان صفوف نمازگزاران دانست، این اقدام امام جمعه محبوب تبریز آنقدر دارای بازخورد مثبت از سوی مردم در کل کشور بود که برخی ائمه جمعه در سایر شهرهای کشور نیز به تبعیت از وی، دستور مشابهی در این خصوص دادند. البته جلوه مردمی بودن حجت الاسلام آل هاشم در این نکته خلاصه نمی‌شود بلکه حضور متعدد وی در بین جوانان و ارتباط گیری موثر و چهره به چهره  با اقشار مختلف مردم و  ترددهای ایشان در سطح شهر و  اماکن عمومی که بدون تشریفات انجام می‌گیرد از دیگر دلایل محبوبیت وی در مدت این یکسال است.

در ادامه نیز تصویری جالب را مشاهده می‌کنید که در آن حجت‎الاسلام آل هاشم بدون تشریفات، شخصا  به نانوایی رفته و نان بربری خریده است.

/

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۱۳ ۱۶ دی ۱۴۰۰
خارق العاده است
Germany
فراز
۲۳:۰۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
تعجب ندارد امام جمعه است .پیش نماز جمعه.ما مردم مقصر هستیم فکر می کنیم کسی که مسئول است از مردم جداست وبا مردم متفاوت است .همه باید ساده باشیم وبه فکر ارتقا سطح زندگی مردم با این همه امکانات خدادادی باشیم.درود براین امام جمعه.جوان ها نماز جمعه خیلی کم میرند این رفتار ها باعث می شود جوان اعتمادکند وبرود.