دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

چلسی مقصد بعدی لواندوفسکی شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به انتقال رابرت لواندوفسکی از تیم بایرن مونیخ به چلسی است.مدیر برنامه های این بازیکن 29 ساله لهستانی تایید کرده است که این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی تیم آلمانی را ترک خواهد کرد و چلسی خواستار جذب او با مبلغ 80 میلیون پوند است.در ادامه برخی از تیم های بزرگ اروپا همچون منچستریونایتد و پاریس سن ژرمن نیز درخواست هایی برای جذب این مهاجم قدرتمند ارائه کرده اند.

توخل خواستار جذب دمبله شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • توماس توخل،سرمربی حال حاضر تیم پاریس سن ژرمن خواستار آن شده است تا عثمان دمبله بازیکن 21 ساله تیم بارسلونا جذب شده و به تیم او بیاید.در ضمن این احتمال وجود دارد که بارسلونا با جذب آنتوان گریزمان در نقل و انتقالات تابستان دمبله را در لیست خروجی های تیم خود قرار دهد.در ادامه نیز توخل دلیل جذب دمبله را استعداد فراوان  و تبدیل شدن او به یک  فوق ستاره در آینده بیان کرده است.

لیورپول و رئال مادرید درتلاش برای خرید کورتوا

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

3 غول فوتبال اروپا «عدلی» را زیر نظر گرفتند

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • 3 تیم برتر فوتبال اروپا یعنی رئال مادرید و بایرن مونیخ و آرسنال ستاره زیر 19 ساله های فوتبال اروپا، یاسین عدلی  را که در پاریس سن ژرمن فعالیت می کند زیر نظر گرفتند و خواستار آن هستند تا سریعتر از هر تیم دیگری او را جذب کرده و به تیم خود بیاورند.

آگوئرو جایگزین احتمالی آنتوان گریزمان می شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • دیگو سیمونئه سرمربی تیم اتلتیکومادرید ،سرخیو آگوئرو از تیم منچسترسیتی را به عنوان بهترین گزینه برای جایگزینی به جای آنتونی گریزمان اعلام کرده است.شایعات نیز  حاکی از آن است که پپ گواردیولا دیگر تمایلی به حضور آگوئرو در تیم خود ندارد و این بازیکن به راحتی می تواند از این باشگاه جدا شود.سیمونئه دیگر بازیکنی  را که جایگزین احتمالی برای قرار دادن به جای گریزمان را دی ماریا دانسته است.

پرز بازیکن جایگزین مودریچ را یافت

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • فرنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید چندی پیش اعلام کرده بود که لوکا مودیچ در آستانه 33 سالگی قرار گرفته است و باید بازیکنی برای جایگزینی به جای او پیدا شود.بنابراین پرز پیانیچ،بازیکن تیم یوونتوس را بهترین گزینه برای جایگزینی به جای مودریچ اعلام کرده است. رقم انتقال این بازیکن نیز  80 میلیون یورو است.

انتهای پیام/

آخرین شایعات نقل و انتقال پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار