تاریخ احتمالی عرضه گوشی Galaxy Note 9 شرکت سامسونگ

به تازگی احتمالاتی درباره تاریخ رونمایی و عرضه گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ به گوش می‌رسد.

تاریخ احتمالی عرضه گوشی Galaxy Note 9 شرکت سامسونگ چه زمانی خواهد بود؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سامسونگ هر سال با عرضه دو گوشی پرچمدار خود در نیمه اول و دوم سال میلادی توجهات بسیاری را به سوی خود جلب می‌کند.

مدت زیادی است که هر سال شاهد عرضه نسخه جدید سری Galaxy S سامسونگ در اوایل سال میلادی و عرضه نسخه جدید سری Galaxy Note در اواسط تابستان هستیم و همین امر باعث شده است حدس و گمان‌هایی درباره تاریخ عرضه گوشی پرچمدار جدید سامسونگ منتشر شود.

تقریبا یک ماه است که شایعات پیرامون گوشی Galaxy Note 9 آغاز و بسیار داغ شده است؛ تا حدی که هر روز خبری جدید درباره این محصول می‌شنویم. از مهم‌ترین اخبار درباره یک گوشی، تاریخ عرضه و رونمایی آن محسوب می‌شود.

در همین رابطه حدس و گمان‌هایی در فضای مجازی منتشر شده است که احتمالا تاریخ عرضه نوت 9 همانند نسل پیشین این گوشی یعنی نوت 8 خواهد بود. گفتنی است؛ گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ در تاریخ 23 آگوست سال گذشته میلادی رونمایی شد و به همین دلیل احتمال می‌رود گوشی گلکسی نوت 9 نیز با یک هفته جابه‌جایی در هفته اول شهریورماه سال 97 رونمایی شود. همچنین لازم به ذکر است، به زودی تاریخ دقیق مراسم رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ مشخص خواهد شد.

▐آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:

iOS11.4 با ویژگی‌های جدید از راه رسید

طرح مفهومی iOS 12؛ سیری با واقعیت افزوده ترکیب می‌شود +فیلم

آپدیت جدید واتس‌اپ؛ به افراد خارج از لیست مخاطبان پیام ارسال کنید

نسخه جدید اسنپ‌چت به صدا واکنش نشان می‌دهد

خداحافظی دروغ‌سنج‌های قدیمی با ورود تکنولوژی جدید هوش مصنوعی

انتهای پیام/

▐گوشی Galaxy Note 9 شرکت سامسونگ چه زمانی عرضه خواهد شد؟▌ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.