فرمانده انتظامی شهرستان "خمينی شهر ازشناسايی و دستگيری فردی كه مبلغ 214 ميليون ريال بصورت اينترنتی از حساب بانكی يكي از شهروندان سرقت کرده بود خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ"علي جعفري نژاد گفت :در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه مبلغ 214 ميليون ريال به صورت غير مجاز از حساب بانكي وي سرقت شده بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: با بررسي هاي انجام شده پليسي مشخص شد متهم با به دست آوردن رمز دوم و شماره كارت عابر بانك شاكي مبلغ 214 میلیون ریال از حساب او برداشت کرده است .

سرهنگ جعفري نژاد اضافه كرد: با انجام تحقيقات اوليه و بررسي هاي تخصصی انجام شده ،نهايتاً متهم شناسايي ، دستگير و كل مبلغ به حساب شاكي بازگردانده شد.

سرهنگ جعفری نژاد بیان داشت : متهم در مواجه با مدارك و مستندات پليس صراحتاً به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را سودجويي اعلام کرد.

اين مقام انتظامي در پايان به مردم توصیه کرد: از در اختيار قرار دادن كارت اعتباري خود به افراد غير جداً پرهيز کنید، رمزهایی را انتخاب كنيد كه غيرقابل حدس بوده و همچنين به‌هیچ‌عنوان بر روي آن يادداشت نكنيد. هنگام واردکردن اطلاعات حساب خود در پرداخت‌های اينترنتي حتماً از کیبوردهای مجازي استفاده كنيد. از تلفن ثابت منزل، همراه شخصي و محل‌های مطمئن جهت پرداخت هزينه تلفن ثابت و همراه استفاده کنید و در صورت نداشتن اطلاعات كافي جهت استفاده ايمن از سامانه 1818 و 09990 با مراجعه حضوري به شرکت‌های خدمات ارتباطي و دريافت پرينت قبوض تلفن ثابت و همراه، نسبت به پرداخت نقدي هزينه آن‌ها اقدام کنید .

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار