۲ هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان با رفع مصدومیت، در فهرست نهایی کی روش برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هستند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جام جهانی 2018 روسیه درحالی از 24 خرداد با دیدار تیم های روسیه و عربستان آغاز می شود که تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه B بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و باید در نخستین دیدار با شاگردان رنار دیدار کند.

طبق قوانین فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) تیم های حاضر در روسیه باید تا ۱۴ خرداد اسامی ۲۳ بازیکن نهایی خود را برای حضور در جام جهانی اعلام کنند و تنها در صورتی که یکی از بازیکنان‌شان مصدوم شوند، در یک بازه زمانی 24 ساعته می‌توانند یک نفر را به فهرست‌ اضافه و تغییر دیگری در کار نخواهد بود.

ابراهیمی و دژاگه به روسیه می روند

بر همین اساس، کی روش پس از بازی با ازبکستان، اسامی ۲۴ بازیکن از تیم های لیگ برتری و لژیونر را دعوت کرد و ۴ بازیکن به نام های سید جلال حسینی ( پرسپولیس تهران )، وریا غفوری ( استقلال تهران )، سید حسین حسینی ( استقلال تهران ) و کاوه رضایی ( شارلروا بلژیک ) را در فهرست استند بای ( آماده باش ) قرار داد تا اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ داد، این بازیکنان جایگزین شوند.

ابراهیمی و دژاگه به روسیه می روند

مرد پرتغالی و کادرفنی تیم ملی باید تا حداکثر ۵ روز دیگر یک بازیکن را از لیست نهایی حذف کنند و در چند روز گذشته اخباری مبنی بر خط خوردن نام ۲ هافبک تیم ملی به نام های امید ابراهیمی ( استقلال تهران ) و اشکان دژاگه به گوش می رسید اما با رفع مصدومیت، آنها راهی سرزمین تزارها خواهند شد و باید دید در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت یا خیر؟

به احتمال زیاد، بازیکن خط خورده از خط دفاعی و بی تجربه تیم ملی است اما باید تا ۱۴ خرداد صبر کرد تا کی روش تصمیم نهایی اش را بگیرد.

انتهای پیام/

هافبک استقلال به روسیه می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار