معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم از توزیع سه هزار بن کارت بین نیازمندان استان تا پایان ماه مبارک رمضان در قالب طرح همای رحمت خبر داد.

علیمردانی،معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛  گفت:طرح همای رحمت هر سال در ماه مبارک رمضان با هدف جذب خیرین برای تهیه سبدهای کالا و حمایت از افراد زیر پوشش این جمعیت، زنان سرپرست خانوار و بیماران و با حفظ کرامت آن‌ها اجرا می شود.


وی افزود: امسال سه میلیارد و 600میلیون ریال اعتبار برای اجرای پانزدهمین مرحله ی این طرح اختصاص داده شده است که به هر خانواده یک میلیون تا یک میلیون و 200ریال بن کارت پرداخت می شود.


علیمردانی عنوان کرد: برخی از خانواده های نیازمند بن های خود را دریافت کرده اند ودیگر خانواده های نیازمند تا پایان ماه مبارک رمضان بن کارت خود را دریافت می کنند.


معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم بیان کرد: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را برای اجرای طرح همای رحمت به شماره حساب 4978634020 بانک ملت با شناسه 350008052114 واریز کنند.


علیمردانی در پایان خاطر نشان کرد:مردم نوع دوست استان می توانند کمک‌های غیرنقدی خود ،کالاهای اساسی مثل برنج، روغن، گوشت، خرما و حبوبات را به معاونت جمعیت هلال احمر استان قم واقع در خیابان ساحلی تحویل دهند.

انتهای پیام/ش

کمک به نیازمندان قم در ماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار