صدا و سیمای مرکز مازندران ویژه برنامه‌ هایی برای شب‌ های قدر، سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد تدارک دیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی صدا وسیمای مرکز مازندران اعلام کرد: صدای مرکز مازندران دو ویژه برنامه خورشید بی‌غروب و شب‌ های وصال در پاسداشت این ایام تولید کرده‌است.

ویژه برنامه خورشید بی‌ غروب ویژه سالگرد حضرت‌ امام خمینی روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح به تشریح زندگی امام خمینی (ره) و ابعاد شخصیتی ایشان و موضوع قیام خونین پانزده خرداد می‌ پردازد.

 پخش گزارش‌های مردمی، گزارش ویژه از یاران امام و خانواده‌ های معظم شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، گزارش تلفنی زنده از حرم حضرت امام، ارائه بحث‌ های کارشناسی با حضور کارشناسان و پخش گزارش تلفنی آیت الله طبرسی و حجت الاسلام مشایخ و همچنین حضور شاعران انقلابی و نویسندگان و مؤلفان انقلاب از جمله بخش‌ های این برنامه هست.

برنامه شب وصال نیز ویژه شب‌های قدر در ۳ برنامه ۳۰۰ دقیقه‌ای به طور زنده مراسم احیاء شب‌ های قدر را در شهر‌های استان پوشش می‌دهد.

 معاونت سیما هم ویژه‌برنامه راه ماندگار را در سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای بعد از افطار روی آنتن خواهد برد این برنامه با هدف تبیین شب‌های قدر و تشریح سیره و روش امیرالمومنین حضرت علی (ع) با حضور کارشناسان مذهبی همراه با پخش گزارش‌های ویژه از مراسم شب‌ های احیاء از مساجد شرق و غرب استان به صورت زنده و پخش مراسم مربوط به رحلت حضرت امام و پانزده خرداد تهیه و تولید می‌ شود.

خبر مرکز مازندران نیز همگام با دیگر معاونت‌ های مرکز، در این ایام با پخش گفتگوی ویژه خبری متناسب لیالی قدر، ۱۴ و ۱۵ خرداد، پخش گزارش‌ هایی درباره رحلت حضرت امام (ره)، پوشش دسته‌ های عزاداری مردم مازندران در روز ۱۴ خرداد، سه گزارش تولیدی  و سه گزارش رویدادی و خبری درباره شب‌های قدر و پخش تصاویر مراسم شب‌ های قدر از مساجد به استقبال این ایام خواهد رفت.

انتهای پیام/ م

اعلام ویژه برنامه‌ های شب‌ های قدر و ارتحال امام راحل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار