سرکلانتری چهارم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به دستگیری سه سارق خودرو در محدوده گلبرگ و بازگرداندن خودرو به مالکش خبر داد.

تعقیب و گریز بامدادی برای دستگیری سارقان خودروبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ فرزاد تاجره سرکلانتری چهارم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: بامداد امروز ماموران گشت انتظامی کلانتری 147 گلبرگ در حال گشتزنی در میدان 27 نارمک، به یک دستگاه خودروی سواری سفید با سه سرنشین مشکوک و برای رفع ظن خود مشخصات پلاک خودرو را از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام کردند.در بررسی ها مشخص شد که خودرو مسروقه است و مدتی پیش از محدوده بازار به سرقت رفته است.

ماموران به راننده دستور توقف دادند اما راننده علیرغم دستور پلیس بر سرعت خود افزوده و سعی کرد با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک متواری شود که با توجه به حساسیت موضوع ماموران با هماهنگی هم ضمن مسدود کردن مسیر تلاش کردند با شلیک هوایی متهمان را وادار به توقف کنند که این امر میسر نبود.

با وضعیت موجود و احتمال بروز خطر برای شهروندان، ماموران به لاستیک خودرو شلیک کردند که در نهایت با جدول برخورد کرد و متوقف شد و هر سه سرنشین آن دستگیر شدند و خودرو به مالکش بازگردانده شد.

در بازرسی از خودرو سه عدد سکه پارسیان، یک عدد ربع سکه طلا، یک عدد ساب، یک عدد طاقچه، سه عدد باند، سه عدد سیم کارت، یک عدد تبلت، سه عدد گوشی تلفن همراه، 2 قبضه سلاح سرد، یک عدد پنل ضبط، دو عدد جک خودرو و همچنین چندین کارت عابر بانک و کارت ملی به نام های مختلف کشف شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار