ساکنان منطقه‌ای در چین به علت صعب‌العبور بودن محل زندگی خود مجبور هستند از روش عجیب و خطرناک برای رفت و آمد استفاده کنند.

مسیر تردد باورنکردنی ساکنان منطقه ای کوهستانی! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیا شما فکر می کنید روز خوبی را شروع نکرده اید! پس حتما باید این ویدئو را ببینید. تصور کنید مجبور باشید برای تهیه مایحتاج زندگی خود و خانواده هر روز از یک کابل فلزی آویزان شوید و جان خود را به خطر بیندازید. این تنها راهی است که ساکنان منطقه ای کوهستانی در جنوب غربی چین از آن برای تامین مایحتاج زندگی خود استفاده می کنند.

آنها با کمک یک گیره فلزی به یک کابل فلزی ضخیم آویزان می شوند و سپس از عرض رودخانه نئو عبور می کنند. ساکنان روستای "لازیمی " در استان یونان چین بدلیل اینکه در یک منطقه کوهستانی ساکن هستند و رودخانه ای با طول 1749 مایل (2815 کیلومتر) محل زندگی آنها را احاطه کرده است مجبورند تا از این روش برای رفت و آمد به یک بازار خرید برای تهیه اقلام ضروری زندگی خود استفاده کنند.

 نزدیکترین پل به این منطقه در فاصله 20 کیلومتری (12 مایلی) واقع شده است و افراد محلی بدلیل نبود جاده  مناسب و پل مجبورند تا هر روز جان خود را به خطر بیندازند. همچنین جریان شدید آب استفاده از قایق را غیر ممکن کرده است.

"چا هوئیلان"، یک زن 40 ساله که دو فرزند دارد مجبور است با آویزان شدن از این کابل ضخیم خود را به بازار برساند تا بتواند برای مادرش دارو بخرد. او در این خصوص گفت : " اگر در اینجا یک پل ساخته شود بسیار عالی خواهد بود. ساکنان محلی چاره ای جز استفاده از این کابل فلزی برای عبور از رودخانه ندارند. "

بیشتر بخوانید

عجله زن سالخورده در ایستگاه قطار، جانش را گرفت+ فیلم

انتهای پیام/

برچسب ها: چین ، جذاب ترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
اینا که هر روز کیف می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
چرا بعضی تصویرارو شطرنجی کردید؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
خیلی جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
صبح ها متروهم همین شکله