عکاس هنرمند ایرانی با استفاده از تکنیک خاص عکاسی تصاویر فانتزی از وسایل نقلیه درموقعیت‌های مکانی مختلف را به ثبت رساند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تکنیک پرسپکتیو و نزدیکی دوربین به سوژه در عکاسی بیشتر در عکس‌های تبلیغاتی یافت می‌شود که که با پیگیری علائم ارجاع دهنده به ذهنیت های شخصی عکاس در فرم عکس، مخاطب بدون فاصله و واسطه  میانی با درک شخص خودش بعنوان عکاس از آن سوژه تبلیغاتی روبرو می شود.همچنین مخاطب حاصل این تقابل را به شکل لحظه ای از فهم و درک آن عکس و آن هم به سبب تخمی که خود عکس در ذهنش کاشته است کسب می کند.
به همین منظور مجموعه‌ای از تصاویر با استفاده از تکنیک پرسپکتیو به ثبت رسیده‌اندمخاطب را وارد نوعی دنیای فانتزی می‌کند و تشخیص او را در مقابل واقعیت دچار ابهام می کند که در ادامه تعدادی از آنها ارائه شده است.








انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.