مدیر منطقه یک شهرداری همدان از اجرای طرح ساماندهی بلوار ارم خبر داد و گفت: با ساماندهی بلوار ارم یکی از زیباترین خیابان‌های کشور را در همدان خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، امیر فتحیان‌نسب با اشاره به روند صدور مجوز ساخت ساختمان در شهرهمدان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در شهر یکسری ساختمان‌هایی ساخته شد که پارکینگ مناسب آن‌ها تامین نشد، به صراحت اعلام می‌کنم دیگر چنین مجوز‌هایی صادر نمی‌شود.

زیباترین خیابان‌های ایران در قلب همدان + تصاویر

وی  گفت: برج سعیدیه از جمله مراکزی بود که چندین بار پلمب شد، زیرا تأمین پارکینگ برای این مراکز یک مزیت برای شهر است که برج سعیدیه نیز با رأی کمیسیون ماده ۵ در حال ساخت پارکینگ است.

زیباترین خیابان‌های ایران در قلب همدان + تصاویر

مدیر منطقه یک شهرداری همدان بیان کرد: در کمیسیون ماده ۱۰۰ نیز در خصوص برج سعیدیه رای صادره این بود در صورت ساخت پارکینگ و حد معضلات شهرسازی جریمه را پرداخت کنند که هنوز رقم آن به تایید نرسیده، اما مالک ملزم به ساخت پارکینگ شده است.

وی با بیان اینکه مالک برج سعیدیه به شدت دنبال کار است، افزود: مالک یکسری عملیات اجرایی نیز انجام داده و متوقف برای صدور پروانه است که به زودی صادر می‌شود، سپس رأی اضافه بنا و تخلفات صادر می‌شود.

زیباترین خیابان‌های ایران در قلب همدان + تصاویر

فتحیان‌نسب در خصوص ساماندهی بلوار ارم نیز تصریح کرد: بلوار ارم تنها نقطه ارتباط بین طبیعت و زندگی شهری است، اما اکنون بلوار ارم عملکرد اتوبان شهری دارد.

وی با بیان اینکه نخستین اولویت آرام‌سازی بلوار ارم است، ادامه داد: این طرح به عنوان یکی از پایلوت‌های گردشگری شهر همدان برای همشهریان اجرا می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان خاطرنشان کرد: چند خاصیت در این طرح دیده شده که از جمله آن اینکه هیچ ساخت و سازی در این طرح ایجاد نمی‌شود که یک مزیت است؛ سیال بودن طرح نیز از دیگر ویژگی‌هاست، آنقدر طرح کامل و جامع پیش‌بینی شده که در آینده هر تغییر در ترافیک و پیاده‌راه را با حداقل کار عمرانی خواهیم داشت.

زیباترین خیابان‌های ایران در قلب همدان + تصاویر

وی در ادامه یادآور شد: با ساماندهی بلوار ارم یکی از زیباترین خیابان‌های کشور را در همدان خواهیم داشت.

فتحیان‌نسب در خصوص پاساژ ایران نیز اظهار کرد: مالک پاساژ ایران اخیراً اقدام به تخلفاتی در چند حوزه دارد که حوزه نظام مهندسی در مورد استحکام بررسی می‌کند و حوزه شهرداری در کمیسیون ماده ۱۰۰ بوده است.

زیباترین خیابان‌های ایران در قلب همدان + تصاویر

وی با بیان اینکه در کمیسیون ماده ۱۰۰، رأی پرونده با وضع پلمب صادر شد، گفت: در حالی که یکی از پرونده‌هایی است که پلمب باقیمانده است.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان بیان کرد: چند تخلف جدید نیز در مورد این پاساژ هست که در کمیسیون ماده ۱۰۰ بررسی خواهد شد البته مالک اعتراض کرده و در دیوان عدالت اداری و کمیسیون موضوع بررسی و با صدور رأی، رأی صادره سریعاً اجرا می‌شود.

زیباترین خیابان‌های ایران در قلب همدان + تصاویر

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
بلوار ارم رینگ سوم شهر رهمدان است و ادامه آن بایستی از دره مرادبیک اعتمادیه و حصار و راه تفریجان بسمت مجموعه ورزشی همدان و فرودگاه همدان و ادامه آن بهار و غرب پادگان نیروی زمینی ارتش و دامنه الوند تا پشت دانشگاه بوعلی تا برسد به اول بلوارارم در ابتدای ارم از طرف گنجنامه