پور مختار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

موضوع موسسات مالی نباید ابزاری برای رویارویی مجلس با رئیس جمهور شود/سال گذشته امضای طرح سوال از رئیس جمهور را پس گرفتم

موضوع موسسات مالی نباید ابزاری برای رویارویی مجلس با رئیس جمهور شودنماینده مردم کبودرآهنگ به انتقاداتی که از وی و دیگر نمایندگانی که امضای طرح سوال از رئیس جمهور را پس گرفتند واکنش نشان داد.

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به انتقاداتی که از وی و دیگر نمایندگانی که از طرح سوال از رئیس جمهور انصراف داده و امضای خود را پس گرفتند، گفت: بنده اردیبهشت سال گذشته طرح سوال از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری را امضا کرده‌ام.

وی ادامه داد: پس از مدتی دیدیم که مشکل سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری ورشکسته در حال حل شدن است و پیگیری‌های خوبی صورت می‌گیرد، لذا همان زمان بنده امضای خود را پس گرفتم و پس از آن هم طرح سوال دیگری از رئیس جمهور را امضا نکردم.

نماینده مردم کبودر آهنگ تصریح کرد: از آنجایی که مشکل اغلب سپرده‌گذاران این موسسات مالی و اعتباری حل شده و مشکلات دیگر مردم هم در حال پیگیری است، بنده معتقدم که نباید این موضوع ابزاری باشد که مجلس در مقابل رئیس جمهور قرار گیرد.

پورمختار خاطر نشان کرد: اگر قرار بر این است که رئیس جمهور برای پاسخ به سوالات نمایندگان به صحن علنی بیاید مسائل مهمتری چون عدم تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید و ایجاد اشتغال موضوعات مهمترین هستند که می‌توانیم مطرح کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، نمایندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
علی
۰۹:۱۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
چرا مشکلات مارو حل نمیکنید از بس گرونی