معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: در بازار باید برنامه ریزی لازم برای تامین نیاز‌های اساسی مردم صورت گیرد تا در آینده در این زمینه مشکلی ایجاد نشود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: در بازار باید جلوتر از مردم و متقاضیان حرکت و به صورت بلند مدت چاره اندیشی و برنامه ریزی کرد.

حبیبی با بیان اینکه باید در بازار کمبود‌ها و افزایش قیمت‌های احتمالی را پیش بینی کرد، گفت: در شرایط فعلی بازار باید با رصد قیمت و برنامه ریزی مانع از افزایش قیمت‌ها شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: در بحث نهاده‌ها هیچگونه مشکلی در استان وجود ندارد و نهاده‌ها مورد نیاز مرغداران به میزان کافی در استان ذخیره سازی و تامین شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین به توزیع تخم مرغ در استان اشاره کرد و گفت: در بحث تخم مرغ اگر تولید استان پاسخگو نباشد نیاز مردم از واحد‌های تولیدی دیگر یا بصورت واردات تامین خواهد شد.

حبیبی اضافه کرد: گوشت گرم وارداتی برای جلوگیری از افزایش قیمت تا ۱۲ تن در هفته وارد استان می‌شود.

وی یاد آور شد: ذخیره سازی مرغ منجمد نیز همچنان در استان ادامه دارد تا حمایت‌های لازم از تولید کننده و مصرف کننده انجام گیرد.

انتهای پیام/

کمبود‌ها و افزایش قیمت‌های احتمالی در بازار پیش بینی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار