جانشين فرمانده انتظامی استان از كشف 99 كيلو و 560گرم ترياك و دستگيری دو قاچاقچی در عمليات مشترك پليسی توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان و يزد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ جعفرکردلو جانشين فرمانده انتظامی استان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت دو نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح کشور مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام مسئول افزود: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهمان قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از محور‌های استان یزد به وسیله یک دستگاه کامیونت به یکی از استان‌های مرکزی کشور منتقل و توزیع کنند.
 
سرهنگ کردلو تصریح کرد: عملیات دستگیری این متهمان آغاز و با هدایت اطلاعاتی و فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان متهمان در کمربندی یزد توسط عوامل اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد دستگیر و خودرو توقیف و در بازرسی تخصصی از کامیونت، مقدار ۹۹ کیلو ۵۶۰ گرم تریاک که بصورت ماهرانه جاسازی شده بود راکشف کنند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند  گفت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.
 
انتهای پیام/ن
 

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.