فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۲۲ اردیبهشت سال جاری در پی تیراندازی عده‌ای ناشناس در اطراف میدان جمهوری اسلامی مشهد، دو نفر کشته شدند.

انتقام، دلیل اصلی قتل در میدان تلویزیونبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار قادر کریمی در نشست خبری با خبرنگاران با اعلام تروریستی نبودن تیراندازی عده‌ای ناشناس در اطراف میدان جمهوری اسلامی مشهد، گفت: قاضی احمدی‌نژاد، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، بررسی‌های میدانی را آغاز کرده که در گام اول یک قبضه اسلحه وینچستر از خودروی متهمان کشف و ضبط شد.

وی گفت:هویت مقتولان نشان داد که این افراد سابقه‌دار هستند و در حال تردد با یک خودروی پژو ۴۰۵ در حوالی میدان جمهوری اسلامی از سوی سرنشینان یک خودرو به‌رگبار بسته شده و جان باخته‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد:با شناسایی هویت ضاربان که آن‌ها نیز افرادی سابقه‌دار بودند، کارآگاهان پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا عاملان این حادثه را شناسایی و دستگیر کنند.


آخرین جزییاتی از پرونده تیراندازی عده‌ای ناشناس در اطراف میدان جمهوری اسلامی مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:با انجام این حادثه عملیاتی ویژه از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی انجام شد، با بررسی خودروی متوفیان سرنخ‌هایی به‌دست آمد و پس از آن کار اطلاعاتی آغاز شد.
 
سردار قادر کریمی با اشاره به‌سایر پرونده‌های مفتوح همچون پرونده قتل در قاسم آباد، افزود: سرنخ‌های به‌دست آمده، نشان داد که این افراد چندین پرونده دیگر نیز داشتند و مشخص شد، چند نفر از متهمان در تهران ساکن شده بودند که این افراد نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: با دستگیری این افراد، آن‌ها سایر افراد دخیل در این پرونده را معرفی کردند که چند تن دگر از مرتبطان پرونده در یکی از شهرستان‌های اطراف در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با دستگیری این متهمان، اطلاعاتی از عامل اصلی پرونده به‌دست آمد و این فرد ۲۴ ساعت قبل دستگیر شد و به قتل این افراد اعتراف کرد.

سردار کریمی در خصوص سوابق این فرد شرور افزود: این فرد به‌سرقت مسلحانه طلافروشی از یکی از شهرستان‌های خراسان رضوی اقدام می‌کند که دستگیر و به‌زندان می‌رود، با تشکیل یک باند در زندان، اقدامات جدیدی را پس از آزادی انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: این فرد به یک قتل در سال ۹۲ در تربت جام اعتراف کرد و انگیزه این افراد، انتقام گرفتن از عاملان قتل سال گذشته در قاسم‌آباد بود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سوابق افراد دستگیر شده، نشان می‌دهد که آن‌ها سابقه‌دار بوده و شرارت‌هایی نیز خارج از استان انجام داده‌اند.
 
انتهای پیام// ج.ر
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.