مسئولان آبادان امروز زمان و مکان راهپیمایی روز قدس و نماز عید سعید فطر را مشخص کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛مسئولان آبادان امروز در نشستی، زمان و مکان راهپیمایی روز جهانی قدس را هجدهم خرداد ، ساعت یازده و سی دقیقه از مسجد امیرالمومنین در خیابان یک احمد آباد به سمت مصلی ثامن الائمه تعیین کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در این نشست علت آشفتگی و ترس آمریکا و اسراییل را دفاع جانانه ایران از مرزهایش دانست و گفت: اینکه کشورهای عربی در برابر آنها سکوت کرده اند چنین برمی آید که در پشت پرده با رژیم صهیونیستی همراه هستند.

وی افزود: از آنجایی که تاکنون بعنوان حامی مردم فلسطین در کنار آنها ایستاده ایم و با صدای بلند ازآنها حمایت کرده ایم امسال مسئولیت مهم تری را بر عهده داریم تا روزی که یکی از مقدس ترین اماکن مسلمانان را به دنیای اسلام بازگردانیم.   

امام جمعه آبادان با تاکید بر حضور هرساله مردم  در راهپیمایی روز قدس گفت:همه می دانند که حتی شرایط سخت و روزه داری نیز آنها را از ادای تکلیف باز نداشته است.

در این نشست زمان و مکان نماز عید سعید فطر هم ساعت ۶:۳۰ صبح در بلوار دهداری اعلام شد.

همچنین  مقرر شد مسئولان در همه زمینه ها از جمله فضای مجازی و مکان های عمومی شهرستان، با نصب بنر زمان و مکان راهپیمایی را به شهروندان اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ د

برگزاری راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر

برچسب ها: روز قدس ، عید فطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.