فعالیت 3 هزار خیر در خوزستان

مدیرکل بهزیستی خوزستان از فعالیت ۳ هزار خیر ساماندهی شده در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا صدیق راد، مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: 3 هزار خیر در خوزستان ساماندهی شده اند که به عنوان بازوی بهزیستی در کمک رسانی به نیازمندان مشارکت دارند.

وی افزود: خدماتی از جمله غربالگری از ناشنوایان و کاشت حلزون برای بیش از یک هزار نفر، مشاوره های ژنتیکی قبل از ازدواج و شناسایی بیماری های زوجین در سال گذشته از سوی بهزیستی انجام شد.

صدیق راد بیان کرد: یک هزار مهدکودک در سطح استان به کودکان پیش دبستانی خدمات ارائه می دهند ولی تنها 7 درصد کودکان در این مراکز حضور پیدا می کنند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان عنوان داشت: 56 مرکز مشاوره روانشناسی در استان فعال هستند که 100 کمپ ترک اعتیاد و 78 مرکز درمان سرپایی(متادون درمانی ) در سطح استان خدمات رسانی می کنند.

وی ادامه داد:190 وظیفه برای بهزیستی تعریف شده و 194 تیم اجتماع محور در زمینه اعتیاد در محلات مختلف استان با این سازمان همکاری می کنند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: 2 هزار معلول ایزوله در مرکز بهزیستی استان  نگهداری و آموزش داد می شوند و این سازمان به خانواده های 2 معلول 80 میلیون ریال کمک بلاعوض می دهد اگرچه این میزان کمک برای تهیه مسکن ناچیز است.

وی یادآور شد: بیش از 2 هزار معلول در سال گذشته با تلاش خود و کمک بهزیستی و اعطای وام های اشتغال به خودکفایی رسیدند و نزدیک به 3 هزار دانشجو و همچنین 3 هزار دانش آموز تحت پوشش سازمان بهزیستی استان بوده و به طور صد در صد از خدمات این سازمان بهره مند می شوند.

انتهای پیام/م

حمایت خیران از بهزیستی در خوزستان

برچسب ها: اشتغال ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار