سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به ضرورت تسهیل سرمایه گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد.

نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: انتظار می رود در تمامی شهرستان ها با تعامل با مسئولان شهرستانی زمینه سرمایه گذاری در بخش گردشگری تسهیل شود.

وی افزود: با توجه به کاهش زمان صدور موافقت اصولی طرح های سرمایه گذاری ضروری است تمامی نیروهای فعال در ادارات میراث فرهنگی با حمایت و هدایت سرمایه گذاران فرصت رونق سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی را فراهم سازند.

به گفته سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در حوزه گردشگری استان اردبیل قابلیت های کم نظیری دارد و فرصت مطلوبی برای حضور سرمایه گذاران فراهم شده است.

فلاحی همچنین به ضرورت تقویت حوزه یگان حفاظت، تشکیل خانه هنرمندان، تشکیل شورای هنری صنایع دستی و ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی تاکید کرد.

وی با اشاره به توانمندی قابل توجه استان در حوزه صنایع دستی اضافه کرد: انتظار می رود حوزه های مختلف نسبت به بازاریابی، فروش و بسته بندی صنایع دستی بازنگری کرده و از ظرفیت شبکه های مجازی در این خصوص استفاده کنند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به ضرورت مشارکت تمامی حوزه ها در اشتغال زایی بخش های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی نیز تاکید کرد و بیان داشت: علاوه بر تلاش جهت جذب تسهیلات ضروری است نسبت به تعریف برنامه های جدید اقدام شود.

انتهای پیام/ح

اردبیل در حوزه گردشگری قابلیت های کم نظیری دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.