نوزدهمین جشنواره کشوری هنر‌های تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در آیینی با حضور مدیرکل دفتر فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش، از پوستر نوزدهمین جشنواره کشوری هنر‌های تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در شهرکرد رونمایی شد.

سید محسن حسینی مقدم در این آیین گفت: نوزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور با موضوعات دینی، بهداشتی، محیط زیست، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و دفاعی از ۸ تا ۱۰ مردادماه امسال در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: رشته‌های این جشنواره شامل نقاشی، سینما، نمایش، گرافیک، فتوگرافیک، معماری داخلی، نقشه کشی، معماری، طراحی و دوخت، صنایع دستی فرش، پویانمایی انیمیشن، صنایع چوب و تولید برنامه‌های تلویزیونی، و دروس عکاسی، طراحی، کارگاه هنر و چاپ دستی می‌باشد.

حسینی مقدم با اشاره به ارسال هشت هزار اثر به دبیرخانه نوزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور اضافه کرد: ثبت نام در این جشنواره از ۲۱ فروردین تا ۱۳ اردیبهشت ۹۷ ادامه داشت.

وی گفت: داوری این آثار و آزمون مرحله عملی استانی هم از ۲۹ اردیبهشت تا ۱۰ خردادماه جاری انجام شد که اعلام نتایج استانی و تقدیر از برگزیدگان هم ۱۲ تا ۱۳ خرداد انجام می‎شود.

حسینی مقدم، معرفی خلاقیت و استعداد دانش آموختگان و هنرجویان به مردم بخصوص خانواده و اولیای دانش آموزان برای هدایت تحصیلی آنان به سمت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش را از اهداف این جشنواره بیان کرد.

انتهای پیام/ن

شهرکرد میزبان جشنواره هنر‌های تجسمی هنرستان‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار