شاخه نظامی جنبش حماس و شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای مشترک مسئولیت حمله به مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین را بر عهده گرفتند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، گردان‌های عزالدین قسام (شاخه نظامی جنبش حماس) و گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) در بیانیه‌ای مشترک مسئولیت حمله به مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین را بر عهده گرفتند.

در این بیانیه آمده است: این حملات در پاسخ به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و جنایت هایش علیه مردم فلسطین و نیرو‌های مقاومت است. بمباران در مقابل بمباران و خون در مقابل خون! ما نشان دادیم که هرگز اجازه نخواهیم داد دشمن صهیونیستی با ریختن خون فرزندان ملت فلسطین معادلات جدید خود را بر ما تحمیل کند. به دشمن در مورد تداوم حملات به نوار غزه هشدار می‌دهیم و تأکید می‌کنیم همه گزینه‌ها برای مقابله مطرح است. پاسخ نیرو‌های مقاومت به حملات دشمن حامل پیامی بود مبنی بر اینکه امکان سکوت در مقابل جنایت‌ها وجود ندارد و طرف مربوطه این پیام را دریافت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ebrahim
۰۴:۵۶ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
درود به مردمان مقاومت فلسطین.به امید خدا پیروزی نزدیکه...مرگ بر اسرائیل و حامیان جنایتکارش...اللهم عجل لولیک الفرج..آقا بیا
آخرین اخبار