خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد سرویس‌های جاسوسی آمریکا حملات شیمیایی در سوریه را برنامه ریزی کرده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) روز سه شنبه به نقل از منابع خود اعلام کرد سرویس‌های جاسوسی آمریکا، حملات شیمیایی در سوریه را برنامه ریزی کرده اند. کشور‌های دیگر از جمله فرانسه و انگلیس نیز در این نمایش که تقلیدی از حملات شیمیایی است، دست داشته اند.

خبرگزاری رسمی سوریه به نقل از منابع خود اعلام کرد سرویس‌های جاسوسی آمریکا به آماده سازی عملیات مشابه حملات شیمیایی در سوریه ادامه می‌دهند.

سانا به نقل از یک نماینده "کمیته ملی سوریه برای از بین بردن سلاح‌های شیمیایی " نوشت: "آمریکا و دستگاه‌های جاسوسی این کشور همچنان در برخی مناطق سوریه صحنه سازی‌ها را آماده می‌کنند و مأموران خود را وادار می‌کنند از سلاح‌های شیمیایی علیه غیرنظامیان سوری استفاده کنند تا سپس دولت سوریه را به دروغ متهم کنند. "

این کمیته اعلام کرد نیرو‌های آمریکایی به خانواده‌های سوری یاد می‌دهند پیامد‌هایی که یک حمله شیمیایی در یک پایگاه سوری دارد، تقلید کنند. این منبع اعلام کرد کشور‌های دیگر مانند فرانسه و انگلیس نیز در این نمایش‌ها که تقلیدی از حملات شیمیایی است و هدف از آن توجیه حملات علیه سوریه است، دست داشته‌اند.

انتهای پیام/

صحنه‌سازی آمریکا در سوریه درباره حملات شیمیایی

برچسب ها: سوریه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار